Subscribe RSS


Perjalanan mencari DURIAN yang gUGUrrr..eheehehehe.....

Jauh tau perjalanan..tapi menarik apabila MEREMPIT untuk pulang sebelum maghrib. Berkorban untuk adik-adik yang bakal disambut keesokan harinya.

pengorbanan-pengorbanan!!

Sampai-sampai dalam pukul 4.00 petang kami terus takruf sebentar dan solat diimamkan oleh akhi Khairi. Alhamdulillah...rezeki lepas solat kot. Syoknya dapat makan durian ramai-ramai. Rambutan pun ada. Harap-harap lepas program ini tak ramai yang sakit tekak atau kena ‘batuk’..nauzubillahi min zalik.. Khabarnya ada ikhwah dari Rusia dan Amerika..masyaAllah.


Jazakallah muallim yang menjadi antara individu yang ‘busy’ kerana ditugaskan untuk mengangkut kami dari UDM dan UMT. Tidak ketinggalan Fath yang juga bertungkus lumus.Nampaknya tak sia-sia dapat ‘motor baru’.

Sesi terakhir program SAMPEL’09 iaitu sesi penggulung daripada AJK program. Kami terpaksa bergegas kerana hari sudah semakin gelap. Nyata masa amat mencemburui kami.walaupun sekejap namun impak yang besar diharapkan oleh kami(ikhwah) bagi sesi mendatang ini. Namun terdapat 5-6 orang yang tertinggal/terlepas peluang bagi SAMPEL ini. InsyaAllah program followup bagi mereka akan kami buat dalam masa terdekat.

Let’s continue our works…InsyaAllah

Category: | 1 Comment

1 comments to “SAMPEL 'moh raikan'”

  1. salam ukhuwah,
    btol3....
    sronok sgt tyme ni.
    jmpe ikhwah2,rptkan ukhuwah..
    durian plg bes skali,
    syukran akhi redhuan..
    (",),,,,,,